Az e-kereskedelmi konverzió mérés beállítasa Universal Analitics fiókkal

A konverzió mérés kulcsfontosságú minden online hirdetésnél, de kiváltképp az inteligens shopping kampányoknál, e nélkül ugyanis nem tud tanulni az algoritmus és csak nagyon gyarea eredmények lesznek, ha lesznek egyáltalán.

Sajnos a magyar nyelvű Shopping hiretésekről szóló tájékoztatókban előszeretettel hagyják ki a konverzió mérés beállítását, de én közzéteszem számodra a legkézenfekvőbb megoldást 😉

Az e-kereskedelmi konverzió mérés beállítasa Universal Analitics fiókkal lépésről lépésre

  1. E-kereskedelmi mérő kódok beépítése a webshop-ba
  2. E-kereskedelmi mérés bekapcsolása az Universal Analitics fiókban
  3. Analitics és Ads fiók összekapcsolása
  4. Konverziós adatok importálása az Ads fiókba

 

E-kereskedelmi mérő kódok beépítése a webshop-ba

Aggodalomra semmi ok, nem kell kódolnod egy dekát sem. Elérhetővé teszek számodra egy prémium WordPress kiegészítőt (teljesen ingyen, én már kifizettem) ami elhelyezi a megfelelő kódokat a weboldal megfelelő helyén. Ezzel a kiegészítővel profi módon és könnyedén be tudjuk állítani az Analitics méréseket.

Katt és töltsd le innen: WooCommerce Google Analytics Pro

Így tudod feltelepíteni:


Így tudod beállítani:

Tehát mégegyszer az alapbeállítások:


 

E-kereskedelmi mérés bekapcsolása az Universal Analitics fiókban

Ha nem Forintra van állítva az Analitics nézeted, akkor így tudod átállítani:


 

Analitics és Ads fiók összekapcsolása


 

Konverziós adatok importálása az Ads fiókba