A konverzió mérés kulcsfontosságú minden online hirdetésnél, de kiváltképp az inteligens shopping kampányoknál, e nélkül ugyanis nem tud tanulni az algoritmus és csak nagyon gyarea eredmények lesznek, ha lesznek egyáltalán.
Sajnos a magyar nyelvű Shopping hiretésekről szóló tájékoztatókban előszeretettel hagyják ki a konverzió mérés beállítását, de én közzéteszem számodra a legkézenfekvőbb megoldást 😉
Az e-kereskedelmi konverzió mérés beállítasa Universal Analitics fiókkal lépésről lépésre
Aggodalomra semmi ok, nem kell kódolnod egy dekát sem. Elérhetővé teszek számodra egy prémium WordPress kiegészítőt (teljesen ingyen, én már kifizettem) ami elhelyezi a megfelelő kódokat a weboldal megfelelő helyén. Ezzel a kiegészítővel profi módon és könnyedén be tudjuk állítani az Analitics méréseket.
Katt és töltsd le innen: WooCommerce Google Analytics Pro
Így tudod feltelepíteni:
Így tudod beállítani:
Tehát mégegyszer az alapbeállítások:
Ha nem Forintra van állítva az Analitics nézeted, akkor így tudod átállítani: